Refresh History
  • HouSsEM: Yo
    February 24, 2018, 05:56:46 pm
  • nEcho: who torres?
    February 24, 2018, 02:40:16 pm
  • Warlock: Hello torres
    February 24, 2018, 02:36:03 pm
  • nEcho: im necho
    February 24, 2018, 02:26:06 pm
  • nEcho: gg
    February 24, 2018, 02:06:45 pm
  • nEcho: any budy home?
    February 24, 2018, 01:42:24 pm
  • nEcho: helllllllloooooooooooooooooooo
    February 24, 2018, 01:42:07 pm
  • nEcho: hello
    February 24, 2018, 01:41:50 pm
  • Z3RO: hello housam
    February 24, 2018, 07:37:52 am
  • HouSsEM: u here ?
    February 23, 2018, 07:32:25 pm
  • HouSsEM: poxer
    February 23, 2018, 07:32:19 pm
  • HouSsEM: Yo
    February 23, 2018, 07:32:05 pm
  • poxer: which page?
    February 22, 2018, 03:46:07 pm
  • (1)(2)(3): hi
    February 22, 2018, 01:48:28 pm
  • AlphaMale: So hash Can we use Cleo with CAC now that it specifies what cheat you're using? Like the pic on the page?
    February 22, 2018, 02:19:04 am
  • AlphaMale: Finally i can send messages
    February 22, 2018, 02:18:38 am
  • AlphaMale: 8)
    February 22, 2018, 02:18:31 am
  • hash_: Everyone update your ac client,find newest  version here [link] >> download client
    February 19, 2018, 03:45:13 am
  • hadi_: [link]
    February 15, 2018, 07:30:56 pm
  • hadi_: pm pls
    February 15, 2018, 07:27:20 pm
  • hadi_: dont install ac
    February 15, 2018, 07:27:17 pm
  • hadi_: my pc is shitty
    February 15, 2018, 07:27:08 pm
  • P4c: and i dont understand a word from your topic tho
    February 15, 2018, 07:25:40 pm
  • P4c: hadi i can't post in ban appeals,and i don't know why you made that topic in ban appeal's since noone has banned you,i kicked you because you are forced to play with AC afaik
    February 15, 2018, 07:25:29 pm
  • poxer: Resuelto
    February 14, 2018, 02:27:01 pm
  • chriscrew7: Poxer Smoker fue baneado dice , que entro y comenzo a morir varias veces y baneado
    February 14, 2018, 03:42:55 am
  • poxer: abc123
    February 13, 2018, 11:35:12 pm
  • Franco529: what is the contra of the ac
    February 13, 2018, 11:19:43 pm
  • Quickplay: ye read here [link]
    February 13, 2018, 09:40:42 pm
  • samuu: someone can give me link of SAMP download r1, seems like R2 doesnt work on ac
    February 13, 2018, 09:27:37 pm
  • Quickplay: The fun part is that he's talking for more than 1 week like he knew everything, while he doesn't know AC isn't a proof that someone is clean 100%
    February 13, 2018, 06:23:25 pm
  • Quickplay: He should be his brother or something like that.
    February 13, 2018, 06:22:37 pm
  • poxer: how come you talk so much shit related to his ban? It's his, not yours, what are you, his girlfriend? Get lost
    February 13, 2018, 03:00:59 pm
  • getRekt__: but just wanted to prove how shit you are, you're banning player for cheats while he is playing with AC. Still confused how come a newbie like you can become an admin
    February 13, 2018, 07:35:17 am
  • Franco529: can someone tell the admin booba if he can answer me in ban appeals please a ban
    February 12, 2018, 10:34:29 pm
  • Quickplay: getRekt__: unprecedented don't care lol he's been banned so many times for this same shit reason because admins are so unskilled noobs, they don't know the difference between an aimbotter and a skilled player--> ok, you could have spared us all that drama then
    February 12, 2018, 07:30:23 pm
  • samuu: that's because the system detected me as macros
    February 12, 2018, 03:28:52 pm
  • samuu: whenever you had time read your PM @hash
    February 12, 2018, 03:27:46 pm
  • getRekt__: unprecedented don't care lol he's been banned so many times for this same shit reason because admins are so unskilled noobs, they don't know the difference between an aimbotter and a skilled player.
    February 12, 2018, 01:27:48 pm
  • poxer: or this one [link]
    February 11, 2018, 10:22:38 pm

Author Topic: Top Ideas for the new SFR  (Read 166 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline D Loc

  • Jr. Member
  • *
  • Posts: 91
  • Cash Rules Everything Around Me - C.R.E.A.M.
    • View Profile
Top Ideas for the new SFR
« on: December 05, 2017, 11:29:35 pm »
Not gonna be active a lot, but since we startin off again, this is what I would recommend yall to do if you want to attract new players while simultaneously keeping the original player base.

  • Add Los Santos! This would be a phenomenal future - add gang zones to LS with houses, etc.. People can choose if they wanna spawn in LS or SF. No matter where the player decides to play, he can only remain in one gang. This would everything much more fun. Whenever one gang is active af, whole SF consists of one gang but imagine the difficulty and fun if gangs had to take over 2 whole cities! Btw, LS looks way better and is way more fun with spots like Ganton, Grove Street, etc.. Either this or a different concept where people can only play in LS / SF and the other cities are "invisible" to them. I would prefer the first concept tho, think about it, whole lotta fun.
    Script is easy too, only gotta put the same script to a different spot.
  • No teaming (?): Lotta people want this, however I'm not sure about this. Sometimes, when 2 gangs team because they are minorities in big gang wars, it should be okay. However, when 2 gangs team and equal about 15 players, the server mostly turns to bullshit. It's hella hard to script this, but if possible, let teaming only be allowed when there are minorities helping each other.
  • Monthly gang awards / gang of the month: Every month, the best gang with the most points will be awarded, then the gang scores will be RESET (so this boring ass shit wont start again) and the stats will be SAVED. This way, /top gangs will have a new meaning. Awards can be different, from money to other useful shit. Awards keep getting bigger the more you win this prize.
    The hottest gang should get a huge ass gang house, like a castle or something. Would be amazing. Imagine gangs running up and trying to take over the castle and hunting the biggest gang.
  • More and BETTER mods: ...and admins. Nuff said. Choose people who never been banned on here and are old rabbits, would make things quicker and easier. Also, no cunt personalities.
"They got money for wars but can't feed the poor" - 2Pac

D_Loc, a.k.a.: ~ Em1neM ~ KendrickLamar ~ TechN9ne ~ KoolSavas ~ GhostfaceKillah

Offline digmyd69

  • Jr. Member
  • *
  • Posts: 80
  • I ♥ my bonita!
    • View Profile
Re: Top Ideas for the new SFR
« Reply #1 on: December 06, 2017, 06:49:52 am »
Lol, add los santos? big -1

First of all you don't have 50/100 players to have a need for two cities. Second, it's SFR not SARumble.

If you want freeroam play somewhere else, sfr is unique at san fierro.


Offline hash_

  • Server Manager
  • *
  • Posts: 181
    • View Profile
Re: Top Ideas for the new SFR
« Reply #2 on: December 06, 2017, 07:19:39 am »
1st is not going to happen,2nd we've talked about it and discovered there isn't really anything we can do about it coding wise,if we want to prevent it we'll have to do it by punishing people and fining them which i am sure will create some unnecessary drama (like we need more of that l0l),3rd will hopefully be implemented in the future.